Information
Tlf: 28968133 rytterkompagniet@gmail.com
 
  0 Indkøbskurv
Indkøbskurv

Din indkøbskurv er tom.

You're currently on:

Tilmeld nyhedsbrev

FAQ

 

På denne side finder du ofte stillede spørgsmål og svar om Rytterkompagniet.

 

Kan man bestille varer over mail eller telefon?

Ja, det kan man.


Den vare jeg ønsker er udsolgt. Kommer den på lager igen?

Muligvis! Af og til kan der dog være tale om rester eller kampagnevarer. Ved tvivl er du velkommen til at ringe.


Hvor lang er leveringstiden?

Langt de fleste varer er på lager hos Rytterkompagniet og vil således være afsendt indenfor 3 hverdage.
Enkelte større varer kan dog være bestillingsvarer, dette vil fremgå under bestillingen.

Hvis leveringstiden er over 1 uge vil du få en henvendelse fra Rytterkompagniet.


Kan man bytte en vare købt over nettet, hvis den ikke passer?

Ja! Varen skal dog være hel og i ubrudt stand.


Kan man afhente varer på Rytterkompagniets adresse?

Ja! Du er velkommen.


Er det sikkert at handle på Rytterkompagniets hjemmeside?

Ja! Vores betalingssystem er PCI certificeret -en verdensomspændene sikkerhedsstandard udviklet af Visa og Mastercard.


Jeg kan se I sælger sadler på afbetaling. Hvordan kan det lade sig gøre?

Hos Rytterkompagniet har vi en aftale med Basisbank. Vi kan således hjælpe med rentefri finansiering af bl.a. sadler. Det kræver blot at du udfylder en låneansøgning, og at denne bliver godkendt. Vil du høre mere, er du velkommen til at ringe.


Hvad er en klubaftale?

Rytterkompagniet laver forskellige typer klubaftaler. Er du interesseret i en sådan, eller er du i tvivl om din klub allerede har en aftale er du velkommen til at forhøre dig.

Levering indenfor 3 dage

På varer som er på lager

Fri fragt v. køb over 600,-

Fast lav pris på mindre ordrer!

Spørgsmål? Ring tlf: 28968133

Man-fre: 12.00-18.00 , Lør: 10.00-13.00